BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 30, 2011

Bigbob Harry Lenor & Ayunie zaid

Hai......sekarang detik jam 11.22 am.....sambil tunggu papa ery kol aku nak tulis sereba
sedikit lam blog aku nih.......
aku nak share sepanjang memori AKU dan DIA......
untuk papa......ape yg mama share ni adalah untuk kenangan kita...bila papa sunyi dan rindukan mama....
papa jenguk la blog kita ni ye syg..mama buat khas untuk papa.....

Papa...papa kena sabar untuk tempuhi segala cabaran dan dugaan ni ye pa...
mama jauh....x dapat nak selalu temankan papa....nak temankan papa ke mana je papa pergi....
mama x dapat nak bahagiakan papa mcm couple2 yg lain....selalu jumpa....ilangkan rindu papa tu.....
maafkan mama ye syg......
tp x pe.....walaupun mama jauh...mama tetap berada di hati papa........syg papa selalu.....ingat mama ye syg...
jujur ngn mama.....setia n bahagiakan mama ye pa......
papa...walaupun mama jauh dari papa...papa jagalah diri papa untuk mama ye pa....
mama juga jaga diri mam untuk papa.....mama setia ngnpapa...mama x kan kecewakan papa...mama x kan buat papa sedih........mama nak papa sentiasa gembira bersama ngn mama....
ITU JANJI MAMA UNTUK PAPA.....
papa....kat sini...mama upload pic kita sepanjang kita cuti...papa tgok la bila papa rindu mama ye syg....


Ha ni la pa.....comel x mama...ehehhehe...papa ngn sama comel je...kan......




Dari  Mata Turun Ke Hati, Dari Hati Cinta Bermula, Di Sini Bermula Segalanya, Kekalkan Sentuhan Bahagia.









Untuk teman2...ni la hubby ku yg sgt aku syg.......aku harap korang doakan la kebahagian aku ye....








So sini saje la untuk tatapan aku n kawan2.............n papa jugak...hehhehehe.....so saper2 yg ada bf tu..please..please n please ......be honestly.....sygkan dia sepenuh hati.....jgn sesekali kecewakan dia...kerana 
cintanya amat tulus dan suci...

BY.....
Ayunie Zaid


0 comments: