BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 30, 2011

Cuti-Cuti...

Slm'alaikum.....lame nyer aku x update blog aku ni....
maklum lah.....bila ada peluang je....dah lupa password...huhuhu......
x pasal2 kena marah kat hubby aku...hehehehe...tp x pe...marah tu tandanyer dia sayang kat aku....
kan...kan....ok....bila dah lama x update blog ni mmg bnyak ler citer yg aku nak kongsi ngn member2 semua.....

Aku sebenarnya tengah cuti semester sekarang nih....so duk ler aku kat rumah.....
ape yg buat aku happy korang tau x ape???
emmm......pe lg...dapat jumpa hubby aku ler.....lg tuh adikku Dayah @ Didi zaid pulang Malaysia.....
fuh mmg meriah ler.....so dah alang2 kami sefamily berkumpul....kitaorang buat la makan2 sikit...best sgt.....
hubby aku pun dtg gak........
tp yg paling aku happy bila dapat keluar ngn hubby aku @ papa.....
aku rasa bahagia sangat dapat jumpa ngn dia.....
heheheh.....tp yg palling penting....aku sygkan dia....bila aku jumpa dia....aku makin yakin dan sygkan dia.....
















0 comments: